Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Bywa, że terapie manualne spotykają się z ograniczeniami, a wtedy z pomocą przychodzą nowoczesne technologie. Tam, gdzie możemy wykorzystujemy naturalne metody i substancje wierząc w ich głębokie działanie. Jeżeli korzystamy z najnowocześniejszych technologii i zaawansowanej aparatury, to tylko wtedy, gdy mamy pewność, że metody te są nieinwazyjne i bezpieczne. Taka właśnie jest Endermologia. Jest to rodzaj masażu pod ciśnieniem, przeprowadzany na całym ciele lub na wybranych partiach za pomocą specjalnej głowicy.
Endermologia największą skuteczność osiąga, gdy stosuje się ją w serii zabiegów. Zalecana ilość to dwa do trzech razy w tygodniu, przy czym ważne, by zachować przynajmniej jeden dzień odstępu pomiędzy zabiegami. Ilość zabiegów dobierana jest indywidualnie podczas pierwszej wizyty, dlatego umawiają się wybierz opcję KONSULTACJA + PIERWSZY ZABIEG Z SERII.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.